אלקין ל"קול חי": בסקרים אני מוביל גם על מועמד חרדי

מוטי סבן No Comments on אלקין ל"קול חי": בסקרים אני מוביל גם על מועמד חרדי

השר זאב אלקין התראיין הערב למהדורה המרכזית: שוחחתי היום עם ראש הממשלה וביקש ממני גיבוש של שבועיים. ראש הממשלה חזר ואמר לי כמה פעמים אתה חשוב לי בממשלה וחבל לי שתלך | השר גלעד ארדן שגם התראיין ל"קול חי" הביע תמיכה מלאה באלקין והפציר ברוה"מ לפרסם תמיכה באלקין.

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הערב (חמישי) התראיין השר לעניני ירושלים זאב אלקין למהדורה המרכזית ב"קול חי" בהגשת אבי מימרן. בראיון התייחס השר להכרזתו על ההתמודדות לראשות עיריית ירושלים, כעיר סוערת ומלאה אמוציות ומחלוקות, קרא השר לכולם: אני קורא למירוץ נקי ומכובד. יש מתמודדים ראויים נוספים, הכל פתוח. בסקרים שהליכוד עשה, אני המועמד המוביל גם אם יהיה מועמד חרדי.

העניין שכל המערכת הפוליטית הירושלמית דרוכה לגביו, הוא עניין תמיכתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו במועמדות של אלקין, הוא התייחס לכך במהלך הראיון: שוחחתי היום עם ראש הממשלה וביקש ממני גיבוש של שבועיים. ראש הממשלה חזר ואמר לי כמה פעמים אתה חשוב לי בממשלה וחבל לי שתלך.

גם השר לביטחון פנים גלעד ארדן שהתראיין למהדורה המרכזית ב"קול חי" התייחס למרוץ לראשות העירייה וגם לתמיכה של רוה"מ: אני מאחל לשר אלקים הצלחה. אני מקווה שראה"מ יכריז על תמיכתו בהקדם. אין לי מושג למה זה עוד לא קרה.

בתוך כך דיבר השר ארדן על הפסקת האש מול חמאס: נראה שהחמאס הבין שזה לא כדאי לו להמשיך בירי לישראל. הקבינט הצביע פה אחד כי כרגע אנחנו ממתינים לראות שהשקט ישמר. החמאס כבר מוכה.

צילום פלאש90)



0 תגובות